Saturday shopping

Linne // Bik Bok - 99:-
Shorts // Bik Bok - 249:-
Linne // H&M - 99:-
Concealer borste // Sephora - 140:-
 
Var i Nacka idag. Var såklart inne på sephora för att kolla hur den ser ut i Nacka, har varit på den i Täby C och på Biblioteksgatan. Älskar verkligen sephora. Dock är ju alla märken rätt dyra, men det är så kul att bara gå runt och kolla där inne också :) Blev jättenöjd med allt jag köpt, mitt mini nyårslöfte var faktiskt att inte köpa så mycket onödiga saker och jag har faktiskt inte gjort det. Har haft användning till allt jag köpt. Hoppas jag kan försöka hålla detta, fast man måste ju köpa något litet onödigt någon gång, eller hiur..? ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skit fina shorts!

Svar: Visst är dom, tack! :)
Emma 🎀 None

2013-06-02 @ 11:01:27
URL: http://mandha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0