22 Maj

Nu har jag inte bloggat på en vecka, det har varit mycket golf dom senaste dagarna och jag har då bara hunnit plugga till prov och läxor på kvällen. Så har verligen inte haft tid för att uppdatera. Spelade golfträvlingen i Lördags och vann! Många slag kändes bra så är nöjd, (mitt tack tal som jag var tvungen att göra, haha usch så pinsamt det var), nu är det bara att fortsätta att träna mycket så jag blir ännu bättre. Vill verkligen utvecklas i golf, det är så kul!
 
Idag så var jag inne i stan med Evelina, Linn och Josephine. Vi filmade till vårat engelska projekt, filmen kommer bli toppen tror jag! Gick även runt i butikerna och så åt vi yoghurt glass, så gott! Sen åkte vi hem till mig för att fixa några av scenena. Var iallfall en jätte kul dag idag! :)
Kramis !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0