Emma without her glasses

Jag har ALDRIG lagt ut en bild på mig utan glasögon på internet eller jo EN ENDA bild, som jag la ut på en blogg jag hade förut. Annars aldrig, jag trivs bäst with my glasses on! Har haft glasögon sedan jag var 5 år och nu är jag 13 fyller 14 iår. Förstå jag har haft glasögon i 9 år. Haha det är rätt länge.. Själv tycker jag passar i glasögonen, det är väl antagligen för man har vant sig. Jag har aldrig funderat på linser, eller det är klart man tänkt på det. Men det är inget jag vill ha i nu läget. Det skulle kännas så konstigt och på något sätt skulle det kännas som något saknades. Jag menar jag skulle ju bli en helt annan person det skulle inte vara den Emma som jag är nu. Folk kanske inte skulle veta vem jag är, haha sånna tankar snurrar runt när jag tänker på linser. Sen skulle det ju såklart vara super skönt att slippa glasögon. Men en posetiv sak, slipper ha äckliga glasögon när man labbar i skolan. Haha jag har världens basilskräck. Bokstavligen! 
 
 
Kram! :D ♥
 

Kommentarer
Postat av: stina

började blogga på min nya blogg idag så skulle verkligen bli jätteglad om du kunde kika in och kanske lämna en kommenter om vad som är kul att läsa om? Eller varför inte vad du tycker om bloggen helt enkelt. kram och tack på förhand! :)

2013-03-12 @ 16:14:45
URL: http://stinanyman.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0