2 pretty outfits

 
Två snygga outfits jag skulle bära. Vill verkligen ha ett par Vans, tycker dom vita är jättefina. Enkla och ser väldigt sköna ut. Och väskan på outfit 1 liknar MK väskan visst! Det saknas bara ett MK märke på, den är även billigare så tips! Ska beställa den :) 
 
Har inte uppdaterat på en vecka, men just nu fokuserar jag väldigt mycket på golfen och kör så mycket det går. Jag vill verkligen träna, bli bättre och utvecklas. Körde tävling i Tordags och är nöjd med den plats jag kom på, kunde ha gjort lite bättre ifrån mig, lite tråkiga missar. Men låg i toppen så kändes bra ändå. På Tisdag är det ny tävling så ser fram emot det.
Har inte hunnit ta mig tid eller haft ork att blogga eller fota, har inte så mycket inspiration just nu heller men ska verkligen försöka att uppdatera mera för jag tycker det är så kul att blogga!
Kramis på er! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kan du inte skriva vart allt kommer ifrån? :)

2013-07-03 @ 20:09:16
URL: http://mimmmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0