Skönhetsprodukter

Här är lite "beauty stuff" som jag införskaffat mig dom senaste veckorna som jag tänkte visa och dela med mig mina kommentarer om dom.
 
1. En läpp penna som är jättebra, sitter på rätt bra faktiskt och perfekt att ha under läppstift, läppglans osv.  
2. Miracle touch creamy blush, alltså en kräm rough som är lite röd acktig (stavning) på kinderna. Väldigt fin och ger en fräsh look. Färgen heter "soft merano"
3. Letat efter detta nagellack nu ett tag efter att Cornelia visade det här på sin blogg. Nu idag hittade jag det äntligen. Super härlig rosa färg. In love.. "Toulouse" är färgen.
4. Denna köpte jag idag, en macara med en borste för underfransarna (den lilla) och en för övre ögonfransarna (den stora). Jag var så excited att testa den för den verkar superbra så testade den direkt när jag kom hem, vilken mascara alltså!! Säpparerar (stavning), blir inte massa klumppar, ger längd och volym. När man drar med borsten så känner man den inte. Svårt att förklara men ja, Så glad att ha en mascara för underfransarna så nu kommer det blir lättare att komma åt dom små fransarna. Min nya favorit.
5. Började ju använda vattenfast mascara och min sminkborttagning var inte tillräckligt bra/stark för få bort mscaran så ville ha en vattenfast mascra remover. Den här funkar hur bra som helst, den är även för känsliga ögon. Älskar den också för det svider inte i ögonen om man råkar få lite i ögonen. Som det står så tar den också bort läpprodukter så testade det på läpparna, tog bort jättebra faktiskt. Så nöjd med mitt köp!
 
 

Kommentarer
Postat av: Saga

Fin blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emma 🎀 None

2013-08-02 @ 11:32:53
URL: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0