Golftjej

- Bilder för någon vecka sen 
 
Ja vad ska jag berätta om, speat golf inprensip. Har haft tre dagars läger med övernattning. Dock sov vi bara över den här natten. Men det var super mysigt igår. Vi åt beställde pizza och så hade bästa tränaren köpt lite gottis som vi åt senare på kvällen. Vi spelade det här spelet "med andra ord", man ska förklara ett ord t ex "stockholm" då ska kan man säga "våran huvudstad" så ska dom i sitt lag gissa. Så sjukt mycket skratt. Vi körde också "natt golf" fast det var fortafrande lite ljust ute. Haha det är så kul för man kör lite random bara. Svårt att förklara för någon som inte spelar golf. 
Nu är jag iallafall jättetrött och imorgon ska jag spela med Hanna. Och nu kommer mina kusiner på Onsdag till Sverige. Åh är så excited ska bli sååå kul att äntligen få se dom igen. Hoppas ni har ett bra sommarlov hittils, nu har snart halva redan gått åh vill ha sommar och lov året om! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0