Allsång på skansen

Så snällt att jag och mamma kunde få biljetter till sittplatserna. Har aldrig suttit där framme, vi fick sitta näst längst fram också så man såg artisterna jättebra. VIlle inte ta fram kameran så ofta ifall jag skulle komma med i tv. För man brukar ju inte se så många som sitter på bänkarna som sitter och fotar så ville passa in lite haha!
Lite innan sänningen började så kom 15 fotografer om inte mer haha som skulle fota Måns. Fick tyvärr inte med det på bild men haha det var rätt kul. Värsta papparatziz. 
Mamma tog inga bra bilder på mig. Litet garv fick det bli. 
Oskar, haha mamma trodde att han sjöng "från och med du" låten två gånger. Mamsen börjar bli gammal.. haha nej då. Älskar dig mamis! ;)
Måns, han är faktiskt rätt söt! ;)
Yohio
 
Bilder från i Tisdags på allsong. Åh så mysigt det var!
 
Idag är det 4th of July, USAs nationaldag. Vi åker ju till min morbror i Florida varanat år och då firar vi det med dom fär vi är där runt den här tiden. För er som inte känner mig så är jag ett litet america feak. Nej men jag älskar mycket med usa haha svårt att förklara. Hihi :d
Spelade scandia cup idag (golftävling). Spelade dåligt första nio like always, behöver bättra mig lite där men alltid på sista nio går det riktigt bra. Aja gick i allafall vidare till nästa omgång. Körde banan bredvid min hemmaklubb så gick över till Haninge efter tävlingen och körde 9 hål med min brorsa och hans kompis. Nu är jag trött så ska strax krypa ner i sängen och sova! Kramis!
 
 

Kommentarer
Postat av: olivia ♡ - mode, foto & vardag.

Vilken fin blogg du har!
- har du lust att göra ett bloglovinbyte? :)

2013-07-04 @ 22:33:57
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0