Vad jag fick i min Glossybox

Gjorde en video men den blev bokstavligen helt ful och konstig, dåligt ljus och allt. Så visar i bilder i stället. Bilderna blev väl sådär men det får duga. Hade inte tid att ta massa nya bilder.
 
 
Carmex Moisture, Plus Ultra Dydratning lip balm - Ett läppbalam som har en rosa hint av färg. Det blir jätte mjukt på läpparna. 
 
 
Oliva By CCS, Eco makeup Remover Wipes - Borttagnings servetter. Testade igår och dom funkade bra tycker jag. 
 
 
Burt´s Bees, Lemon Butter Cuticle Cream - Det är en kräm för naglarna och nagelbanden. Har testat den och jag tycker faktiskt att jag märker lite skillnad för de är lenare.
 
 
Elite models, Intensity eye pencil - En waterpfoof eyeliner. Det är en svart glitter eyeliner. Har aldrig testat en eyeliner med glitter så vi får se hur det blir.
 
 
Babor, Sensational eye pads - Det här är någon slags grej man lägger under ögonen så t ex mörka ringar ska minska. 

Kommentarer
Postat av: DAISY

Tack så hemskt mycket!!

2013-01-31 @ 22:11:43
URL: http://daisykewk.blogg.se
Postat av: Cornelia

Härligt med sminktips tjejen.


Kram

2013-02-01 @ 02:31:13
URL: http://cornelianilssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0