Smink bortagnings produkter

Dessa produkter använder jag för att ta bort mitt smink och sen efter det så tar jag min favorit kräm från Aloe Vera. Rekomendear alla! ♥
 
Aloe Purifying Cleanser - Den här använder jag för att ta bort puder och sånt i ansiktet. Rengör jätte bra.
 
Aloe eye makeup remover - Den här är för ögonen och tar bort allt runt ögonen, mascaran och sånt. Går snabbt att ta bort. Jag använder såna där Pads och duttar på lite. Sedan sköljer jag bara hela ansiktet med rent vatten.
 
Aloe Propolis cream - Bästa produkten! Den går att ta över hela kroppen och även aniktet. Funkar perfekt på torra  ställen. Man blir jätte mjuk, när jag vaknar så är alltid mitt ansikte jätte lent :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Aha va tråkigt! :(

2013-01-20 @ 14:50:18
URL: http://hanzenpanzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0