ICA Maxi

Va på Ica Maxi efter tennisen med mamis. Dom har gjort om där jätte mycket så jag var helt förvirad.. haha. Men vi köpte massor. Jag köpte lösnaglar som man kan måla på och klippa/fila själv. Och ett tips om ni vill köpa sånna här gör det på Ica Maxi för där kostade dom 80 eller 85. På Kicks var det lite dyrare men på Åhlens som jag även kollade på så kostade dom 100! :o Så köpte jag också min första läkorol grej. Har alltid tyckt läkerol är ååå äckligt men domhär, goooda! Linn Ahlborg har visat dom på sin blogg och video och sa att dom var super goda och perfekta att ha som lite gott att tugga på i skolan så tänkte varför inte testa. Köpte också lite annat gott men det var saker som ja tråkiga att visa inte för att jag tycker det är så intressant med Kex men you know ville visa mina favoriter haha.. ♥
 
 
Nytt shampoo, Elvital Nutri-gloss Crystal från L`oréal.
 
Min favorit! Love..
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har också ett sånt där schampo! :D

2013-01-18 @ 19:41:26
URL: http://hanzenpanzen.blogg.se
Postat av: Wilma [canonflicka.blogg.se]

Svar: En canon eos 550D! :)
Men tänk på att det inte bara är kameran som räknas!
Tack så jättemycket, kram :D

2013-01-18 @ 22:35:30
URL: http://canonflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0