Glad!

Vilken glädje! Idag när jag kom hem från skolan gissa vad som låg i min brevlåda..? Min glossybox :D Jag har väntat så sjukt länge, först trodde jag att det inte skulle komma att något hade blivit fel eller att den skulle komma varanan månad men den kom till slut nu typ nästan sista dagen av den här månaden. Jag tänkte visa vad jag fick i månadens box i en video, tänkte det kunde vara lite kul. Men jag får se om jag gör det imorgon. Tror det. Idag var det kul att komma tillbaka till skolan faktiskt. För har ju inte varit där något den här veckan för har ju legat sjuk hemma, men det kändes mycket bättre imorse så gick till skolan. Men nu har jag fått tillbaka lite halsont och kände mig lite yr på träningen så hoppas att det inte kommer tillbaka. Har kollat på det nya avsnittet av PLL och kollade på ett avsnitt av GG (Gossip Girl) Ha en fortsatt trevlig kväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0