2013 Happy new year!

Nu är det äntligen 2013! Ser fram emot så sjukt mycket saker som händer 2013! Eller ja lite iallfal, haha! Men så snabbt 2012 gick alltså. 2013 ska bli awesome längtar så sjukt mycket till sommaren. Vill ha nu eller åka utomlands eller något. Någon gång ska jag fira nyår i New York så är det bara! ;) När man ser på filmen New Years eve så blir man så sugen. Allt folk samlat massa fyverkerier och gjäde. Får dröma lite! Framför allt ska jag absolut åka till NY, min dröm stad. Men gud så svårt det var att ta bra bilder på fyverkerierna! Tillslut så fick jag några bra foton, den första glillar jag, den blev lite cool sådär :d Vad tycker ni? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0