Tips på hårprodukter

Två tips på bra hårprodukter. Den till vänster är ett värmeskydd. Den är ingen spray utan en kräm som man tar i håret. Tar bara på mina toppar, för alla värmeskydd och sånt gör mitt hår så äckligt när jag har det. Men den är bra i allmänhet (säger man så haha vet inte men aja, heh) och luktar fräscht. Jag köpte mitt hos frissan.
 
Den andra är en hårspray som är från got2b och luktar såååå gott. Det luktar verkligen hallonsoda! Jag tycker det är bra, jag använder det mest när jag lockat/pattat året eller så. Det går att köpa typ överlallt. H&M, Åhlens, ICA osv.
 

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

bra tips!

2013-02-21 @ 21:19:25
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0