Smycken för idag

Jag tar aldrig outfit bilder typ medans jag gör "details of today" oftare. Och det är för att jag suger på att ta outfit bilder. Eller jag har kanske inte försökt men heh. Jag har stativ men ingen fjärutlösare så tycker det är lite små jobbigt att springa fram till kameran sätta på sån här tid grej och sen stäla sig och göra en pose. Men ska börja göra det sen när det blir lite varma och snön försvinner. För det är roligare att ta outfits bilder ute! :)
Armbanden är från H&M och det supersöta mobil smycket är från glitter tror jag, fick det av Emelie förra året i födelsedagspresent! och till det hade jag den beige tröjan (som ni ser på bilden) och ett par blåa jeans! xoxo
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Varifrån e toppen?

Svar: Den är från H&M! :)
Emma 🎀 None

2013-05-01 @ 10:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0