Picture This!

 
Åh skulle ju filma om min "hur jag lockar håret viedo" idag. Men batteriet tog slut när jag gjorde den. Och sen blev den ändå super konstig för missade lite saker. Så det blir ingen! :( Får försöka på nytt någon gång!
 
Nu har jag iallfall kollat på ´picture this´ som jag kollat på förut. Det är en typisk "high school film" ni vet tjejen är kär i snyggaste, populäraste killen på skolan och hon är en tönt. Så finns det ju alltid typ 3 tjejer som är typ största divorna och bara förstör för den där tjejen som är så kär i killen. Sen inser den coola killen att han är kär i henne. Haha! Älskar sånna filmer. Men det går bara inte att tröttna på dom haha! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0