Mina parfymer

Mina parfymer! Använder `have fun` mest av mina parymer. Sen använder jag för det mesta vs Body mist :)
 
Hej allihopa igen! Min uppdatering har varit dålig den här veckan. Det har varit mycket läxor. Jag brukar inte känna att det är så jobbigt och bli stressad och så, men gud den här veckan har jag verkligen varit det. Och jag har somnat driket när jag gått och lagt mig, det är ganska ovanligt haha! Men det är bara två veckor till sportlovet va? Så det ska bli skönt att få vila då. 
 
Ska gå till Evelina om några timmar. Hon är på träning nu och sen ska hon göra sig iordning. Och jag måste också börja göra det och så måste jag göra lite matte innan också. Hoppas att uppdatringen blir bättre nu i veckan! :D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du glömde din mobil!! :0 <3

2013-02-10 @ 19:02:22
URL: http://Eeevispevis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0