Glossybox - februari

 
 
 
Månadens box hette "the black box". Antar att det var för att boxen var svart. Älskar boxarna alltid så söta och jätte bra som förvaringslådor. Som alltid så rev jag upp den direkt, lika spännade varje gång. Hihi! Försökte lägga tillbaka det lite snygg. Nu har jag kollat på några avsnitt av 9O21O. Jag är helt fast vid serien. Började kolla i Söndags tror jag och är redan på 17 avsnittet. Gjorde lite mer shopping igår men får se om jag visar det. Tror att jag ska lämna tillbaka toppen men amerikanska flaggan på för jag tycker inte det var riktigt värt priset. Så ska spara eller köpa något annat istället. xoxo

Kommentarer
Postat av: christella

Hej fin blogg, och riktigt fin design!
Allt bra med dig?
Kram :)

ps: Tjusiga bilder du har :)

2013-02-28 @ 13:15:32
URL: http://christellamiiefa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0