Time for cozy outfits soon..

Nu är hösten snart här, eller ja vi får väl hoppas på lite mer sommar ett tag. Men jag är börjar bli lite excited för hösten faktiskt. Det är ju trots allt lite mysigt, dom dagarna när det är lite halv dåligt väder att ligga i sängen och kolla på youtube/film/serier. Men det får inte bli föööör många sånna där skrutväder dagar lite sol får vi hoppas på, tihi. ♥
 
Idag vaknade runt efter 11, vaknade till av att min brorsa kom in och sa att han skulle åka iväg. Så kollade jag på klockan och den var ju rätt mycket för Hanna skulle komma och hämta mig kvart över tolv. Men jag han så det var ju bra! Imorgon tror jag att jag bara ska ta det lugnt. Har fortfarnade inte packat upp från Skåne. Så måste fixa det och i mitt rum imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0