Hemma igen

Lite saker jag fick och köpte nere i helsingborg. 
 
Igår kom jag hem från Helsingborg, jag var där från torsdag till söndag. Vi åkte ner för att köra släcktgolf, Emma is the winner again, wiho superkul att ta tillbaka buklan till Stockholm igen. Morfar vann förra året så den stannar här ett år till. Man måste ju göra ett litet tal när man vinner. Jag blir så sjukt nervös, usch hatar att stå framför massa folk och prata inför. Typ hela släckten kunde komma iår så vi var supermånga. Och jag gjorde totalt bort mig haha sååå sjukt pinsamt tappade orden, inte riktigt min grej. På lördagen åkte vi till stranden. Tog mitt första dopp, jättekallt var det. Jag badade inte direkt, ner med kroppen i vattnet och sen sprang jag upp igen! Ätit massa god mat och haft det jättehärligt. Vi bodde hemma hos mammas faster inne i stan, hon bor precis vid vatten och så ser man Danmark därifrån så det är jättemysigt. 
 
Idag är det sista dagen innan kusinerna åker hem. Dom har varit här nu i tre veckor och ska bli super tråkigt att vinka adjö till dom imorgon. Det blir lixom jaha då ses vi om ett år igen då. Aja sånt är livet, det som är extra roligt ju att då har man ju någonting super roligt att se fram emot varje år.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0