City shopping

 
Köpte ett fint nude färgat läppsnfft i färgen "nude touch" ifrån Ginatricot. Det funkar faktsikt rätt bra. Gillar ljusa läppar. Både jag och Evelina köpte den här mysiga koftan.
Nu har jag äntligen ett cleansing water, super excited över att testa det. Få bort verkligen all smink.
På sephora köpte jag en cream ögonskugga som är en jättefin färg. Min moster köpte det när hon var här i Sverige och tyckte verkligen att det var en kättefin campage färg så var tvungen att köpa det nu hihi.
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Köpte faktiskt hem samma produkt från loreal idag :D vad roligt.
Sen var sminket snyggt också. GinaTricot ger lyxiga förpackningar till billiga priser,

2013-08-15 @ 22:45:23
URL: http://faceplusbody.blogspot.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjorna med infinity påsen som du har på din senaste bild på instagram? <3

2013-08-21 @ 18:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0