Essie

3 nya essie nagellack! Super fina ljusa färger.
 
Pappa kom hem idag från Florida, han hade hittat allt som jag ville ha förutom en sak, *applåder* till dig bästa pappis! Jag måste berömma honom för att han hittat de smink jag beställde. Det är ju ändå lite svårt att veta vad det är för slags sminkprodukter när jag bara skrivit vad produkterna heter och vilket märke. Skrev aldrig vad det var haha.. men han lyckades, good job daddy! Jag tänkte först göra en haul video, men tror inte jag kommer göra det. Kommer väl upp lite inlägg då och då som ni får se vad jag fått. Men kan skriva här under lite snabbt vad jag fick.
Nu ska jag ta något att äta, jätte hungrig har knappt ätit något idag. 
 
3 vs bodymist, vita låga converse, 3 nagellack (bilden), ett läppglans - Loreal, 2 lipbutters - Revlon, puder -Maybeline, lipbutter - nivea, rough - elf, seventeen & people style watch tidning, 7 shower gels - Bath & bodyworks, post-it lappar med ränder, tandkräm - colgate, min favorit tandkräm som är med Dora explorer. Hihi supergod. 
Ville också ha lite mat grejer såklart. Fick två påsar med passa olika ost chips (favoriter) + massa minisar. Och chocolate chips. För er som inte vet vad det är så är det små choklad grejer som man har när man bakar. Så nu ska det bli massa chocolate chips kakor här hemma, smaskens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0