#BELIEVEtour

Några bilder från konserten och innan.
 
Helt underbart var det på konserten i måndags. Jag hade en amazing kväll, vet inte hur många gånger jag skrivit det överallt men hade ju inte gjort det här på bloggen ännu så gjorde det nu, haha :) 
Går inte att beskriva med ord hur mycket det här betyde för mig, att få se honom rakt framför mig nägra meter bort. Vekligen best night ever. Kolla på videon jag la upp under hans framträndade av "Be alright", så mysigt det var att höra honom sjunga den live. Det var typ den enda låten jag kunde filma helt. Annars stod jag och hoppade och då var det så svårt att filma, men fick jätte mycket filmning såklart. 

Kommentarer
Postat av: Emilia

SV: Okej tack så mycket för svaret :)

kram

2013-04-25 @ 22:41:13
URL: http://emilialarssons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0