Måste uppdatera lite mer nu

Jag har verkligen bloggat nada idag. Men jag har inget att skriva/tipsa om. Jag kommer att börja lägga upp outfits mer och sånt när jag skaffar min system kamera. Jag har pengar och så till den jag vill ha. Jag har tänkt väldigt mycket på att köpa Canon eos 600d. Den verkar grym. Och så kan man också filma på den. Men vi ska åka till en kamera affär i stan. Vi skulle typ gjortdet i September. Men det har inte blivit av, jag längtar verkligen tills jag köper mig den. Älskar verkligen att fota! Men ni kan ju skriva i en kommentar vad ni använder för kamera.
KRAM!

Emelies söta kattunge :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Så söt katt :)

2012-11-11 @ 12:12:33
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0