Sämsta

Okej sämsta uppdatering. Det har varit mycket läxor osv. Idag har det varit snö kaos här i Stockholm. Bokstavligen! Alla bussar inställda och bara kaos haha. Dock så åker jag ändå inte buss till skolan så det gjorde inget för min del. Pappa var snäll och skjutsade mig och min brorsa till skolan så slapp gå i det här skitvädret. Men vi fick sluta tidigare för dom som bodde längre bort skulle hinna hem innan det blev mörkt eftersom det flesta var tvungna att gå. Men annars har det varit en bra dag. Skrattade as mycket på matte lektionen med Evelina. HAHA OMG! Imorgon har jag Kemi och Engelska prov så sitter och pluggar. Men det är bara 14 dagar kvar till Jullovet såååååå skönt!


Kommentarer
Postat av: Eriica

Jätte fin bild! (:

2012-12-07 @ 00:16:18
URL: http://eswensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0