I`m back!

 
Nu är jag tillbaka på bloggen. Har inte haft någon blogg lust + bild brist. Men jag kan berätta lite kort vad jag gjorde i Fredgs kväll och igår.
 
Fredag: Åkte hem till mormor och morfar. Robin och jag skulle sova där för mamma och pappa skulle iväg på 50 års fest. Vi åt kina mat, spelade kort och kollade på x factor! AWA VANN!! GLLLLAAADDD! Hon var verkligen värd att vinna.
 
Lördag: Mamma kom sen på förmiddagen för vi skulle baka lite pepparkaor. (lägger upp bilder senare.) Jag är inte så duktigt. Haha när jag ska ta upp dom och lägga dom på plåten så bara går dom sönder. Vi skulle lyssna på julmusik men deras cd eller vad det heter hade gått sönder. Så det blev dunkmusik istället.
Efter några timmar när vi bakat klart (mamma bakat klart) så åkte vi hem för Robin skulle på överrasknings fest.
 
Idag måste jag verkligen plugga MATTE! Ligger efter lite. Men det kapitlet vi håller på med fattar jag ingenting om. Så that`s why!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0